Glipper !
Registreer je snel of log in !
Lees eerst hier de regels : http://glipperforum.actieforum.com/t2-glipper-regels

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Glipper !
Registreer je snel of log in !
Lees eerst hier de regels : http://glipperforum.actieforum.com/t2-glipper-regels
Glipper !
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glipper, met alles en wat !


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Uitleg + opening

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Uitleg + opening Empty Uitleg + opening di aug 30, 2011 3:43 am

Len

Len
Hoofd Geheim Agent
Hoofd Geheim Agent

Heeeey,

Again, jullie Hoofd Geheim Agent, Len !

Ik ga ff een korte uitleg geven over het weerbericht, en wanneer het van start gaat.

Ik heb jullie al één voorbeeld gegeven van mijn 'weerbericht' en zo zou ik het elke dag moeten doen. Omdat het veel moeite en tijd pakt, zal ik het doen als er minimum 25 spelers geregistreerd zijn en minimum 10 tegelijkertijd online zijn geweest. Ik wou jullie dus één voorbeeldje geven, en dat kan ik dus pas doen als al mijn eisen goed zijn ! Ik doe het dus van België EN Nederland, en in Nederland zijn er veel grote steden, dus ook meer om te typen. Omdat Copyright niet toelaat dat ik zomaar hun website overtyp, moet ik zelf alles overtypen. Ik wil dus geen last met Copyright ! Het weerbericht zal ik proberen elke dag te plaatsten. De topic's zijn ook Up-to-date, dat wil zeggen dat ze altijd kunnen worden aangepast. Dus ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Nog veel plezier op het GlipperForum !

Met vriendelijke groet,

Len - Hoofd Geheim Agent en Nieuws Beheerder - GlipperForum

2Uitleg + opening Empty Re: Uitleg + opening wo aug 31, 2011 3:45 am

!Arjan!

!Arjan!
0 Waarschuwingen
0 Waarschuwingen

Ik zal zeker mensen laten komen !!

3Uitleg + opening Empty Bedankt :P wo aug 31, 2011 5:52 am

Len

Len
Hoofd Geheim Agent
Hoofd Geheim Agent

Bedankt, Arjan !

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum