Glipper !
Registreer je snel of log in !
Lees eerst hier de regels : http://glipperforum.actieforum.com/t2-glipper-regels

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Glipper !
Registreer je snel of log in !
Lees eerst hier de regels : http://glipperforum.actieforum.com/t2-glipper-regels
Glipper !
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glipper, met alles en wat !


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuws - 22'8'11

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuws - 22'8'11 Empty Nieuws - 22'8'11 ma aug 22, 2011 9:21 am

Len

Len
Hoofd Geheim Agent
Hoofd Geheim Agent

Heeeeey,

Dit je hoofd Geheim Agent, Len. Voor de eerste keer zal ik hier het nieuws publiceren.

We beginnen dus met het eerste onderwerp ... *Trommelgeroffel*

Het NIEUWS! lol!
Ja, jullie vinden het raar, maar dat er nieuws is, dat is toch ook nieuws? Cool Dus, ik zal jullie dan een beetje uitleg geven over het nieuws.

Hier kan je dus het nieuws vinden. Ik zal zien, altijd als er iets gebeurt, van in het Forum, van uit de buitenwereld,... Zal ik er alles aan doen om het hier op het nieuws te krijgen. Maar, ik zal dan de praktische info geven over dit systeem. Dus, als je een supermegacool onderwerp hebt, en je ziet het nog niet op het Forum staan, kan je me altijd mailen naar: Nieuws@glipper.be In je mail moet staan: Je naam, je artikel en een beetje informatie. Dit volstaat ;D Als wij het dan goedkeuren, zal ik het op het Forum zetten, en dan komt je naam er zeker bij! Maak hier aub GEEN misbruik van, want ik ben heel toevallig Hoofd Geheim Agent, dus ik kan gemakkelijk een ban geven. Maar wees niet bang, ik wordt niet zo snel boos hoor Very Happy Zo, dat was de informatie. Als er vragen zijn, kan je gerust een berichtje nalaten ! En als je meer weet over het onderwerp (wat nu niet het geval is Very Happy) kan je ook een reatie zetten. Nog een beetje informatie over het plaatsen van reacties: Je zet dus reactie's die hiermee te maken hebben, en voor de rest tellen de regels hier ook. Ik hoop dat jullie het begrijpen, en dat jullie het toch interessant vonden!

Met vriendelijke groet,

Len - Hoofd Geheim Agent en Nieuws Beheerder - GlipperForum

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum